Gino Rossi powiększy sieć sprzedaży
W ciągu pięciu lat spółka zamierza uruchomić 60 kolejnych placówek
Fabryka obuwia Gino Rossi ze Słupska zamierza inwestować pięć kolejnych lat od 8 do 10 mln zł rocznie w rozbudowę sieci sklepów firmowych, sprzedających buty oraz galanterię skórzaną. Spółka chce mieć około 100 placówek. Do tej pory pod szyldem firmy działa 40 obiektów. Koszt uruchomienia jednego sklepu oszacowano na 0,8 – 1 mln zł - podaje Puls Biznesu.
- Zamierzamy rozbudować sieć o 8-10 sklepów rocznie. Ponieważ interesują nas lokalizacje w nowoczesnych galeriach handlowych, staramy się, aby nasze punkty sprzedaży znalazły się w większości otwieranych centrach handlowych. – wyjaśnia dla Pulsu Biznesu Maciej Fedorowicz, prezes zarządu firmy Gino Rossi.
Pieniądze potrzebne do realizacji tych projektów pochodzą ze środków własnych firm oraz z kredytów bankowych. Słupska firma niedawno otworzyła sklep firmowy w Gdyni w Centrum Handlowym Klif. Za dwa miesiące kolejna placówka ruszy w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu. Kolejne sklepy zaczną działać w Krakowie, Bielsku-Białej i Gdańsku.
Jak twierdzi Puls Biznesu, Spółka decyduje się także na franchising. Takie rozwiązanie stosowane jest zwłaszcza w mniejszych miastach – Radomiu, Olsztynie czy Kołobrzegu.
- Chcemy by jedna trzecia sklepów była naszą własnością, jedna trzecia w formie spółek z zewnętrznymi partnerami, a jedna trzecia funkcjonowała na zasadzie franchisingu – mówi dla Pulsu Maciej Fedorowicz.
Więcej: Agnieszka Janas, Puls Biznesu, 4 lipca 2001
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...

