Geesów ma być sto

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Gees powstał w 2005 r. Sieć sklepów oferuje m.in. artykuły niezbędne w domu, warsztacie, gospodarstwie: elektronarzędzia, artykuły instalacji elektrycznej, drabiny, akcesoria samochodowe oraz artykuły ogrodnicze.

Do tej pory pod szyldem Gees uruchomionych zostało 6 punktów własnych. W bieżącym roku sieć ma zostać powiększona o kolejnych 6 placówek. Jednak te mają być otwierane na zasadach franczyzy. W ciągu najbliższych kilku lat liczba sklepów ma wzrosnąć do 100.

Gees swą nazwą nawiązuje do znanych z PRL sklepów Samopomocy Chłopskiej – GS. Sklepy sieci powstają w miastach zamieszkanych przez 10-50 tys. mieszkańców. Placówki mają średnio od 150 do 300 m2 powierzchni.

Przedsiębiorca zainteresowany współpracą z siecią wnosi opłatę wstępną w wys. 5 tys. zł. Inwestycja w lokal i jego infrastrukturę m.in. regały, wózek paletowy, system informatyczny to ok. 200 tys. zł. Dodatkowo w trakcie współpracy franczyzobiorca wnosi stałe opłaty franczyzowe i marketingowe.

(bog)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €