Kolejny Muszkieter w Intermarche

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Jest to 124 sklep tej marki w Polsce oraz 13 w województwie zachodnio-pomorskim. Strategia działalności Intermarche zakładała ekspansję sieci w małych i średnich miejscowościach, o wielkości od 20 do 70 tys. mieszkańców (w Policach mieszka 35 tys. osób).

Na 600 m2 powierzchni sprzedaży klienci mają do wyboru około 10 tys. artykułów, m.in. produkty pod własnymi markami. W ofercie polickiego Intermarche nie zabraknie również produktów od lokalnych mleczarni, piekarzy i plantatorów.

Grupa Muszkieterów to zrzeszenie niezależnych polskich przedsiębiorców, zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarche, stacjami paliw oraz supermarketami typu dom i ogród Bricomarche. Pod względem obrotów jest to największa grupa franczyzowa w Polsce w swoim segmencie.

(agaka)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €