Rośnie sprzedaż, rośnie sieć

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W ostatnich dwóch miesiącach Dobre Dla Domu, franczyzowa sieć specjalistycznych sklepów z podłogami, panelami i drzwiami, powiększyła się o trzy nowe sklepy: w Szczecinku, Elblągu oraz Chojnicach. Łącznie sieć liczy 24 sklepy, w tym 23 prowadzone na licencji. Na lipiec i sierpień sieć zaplanowała co najmniej trzy kolejne otwarcia.

- Przed przystąpieniem do sieci DDD prowadziłem samodzielny sklep ogrodniczy, który z natury jest biznesem sezonowym – wspomina Michał Szubert, partner Dobre Dla Domu w Szczecinku - Zdecydowałem się na wprowadzenie do oferty paneli i spotkało się to z zainteresowaniem klientów. - dodaje.

Sprzedaż podłóg i paneli podłogowych w Polsce systematycznie rośnie. W 2007 r. liczba sprzedanych paneli przekroczyła 24,5 mln m2 oraz 8 mln m2 podłóg drewnianych. Z analiz Dobre Dla Domu wynika, że w 2008 roku na polskim rynku sprzeda się około 28 mln m2 paneli oraz 9,5 mln m2 podłóg drewnianych.

- Deweloperzy zamierzają oddać w tym roku o 30 proc. mieszkań więcej niż rok temu - wyjaśnia Piotr Matluch, prezes Dobre Dla Domu. - Poza tym wiele gospodarstw domowych decyduje się na remont, co bardzo sprzyja obrotom w branży - zaznacza.

(mdk)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €