Hot dog po amerykańsku

Deco Team, właściciel sieci gastronomicznej New York Hot Dog wchodzi we franczyzę. Biorcy licencji będą sprzedawać przekąski z mobilnych wózków.
New York Hot Dog to nowa sieć zajmująca się sprzedażą hot-dogów w mobilnych punktach gastronomicznych. Wózki ustawiane są w super- i hipermarketach oraz w centrach handlowych. NYHD ma już pięć punktów własnych w Łodzi oraz jeden franczyzowy w Warszawie.
W najbliższym czasie wózki mają stanąć na terenie galerii handlowych w Trójmieście, Poznaniu i na Śląsku, a do końca 2008 roku amerykańskie hot-dogi mają być oferowane w 10 miastach Polski.
Firma poszukuje osób zainteresowanych współpracą. Przedsiębiorca, który chciałby sprzedawać hot-dogi pod marką NYHD, musi kupić wózek (koszt ok. 10 tys. zł), wnosi comiesięczną opłatę franczyzową w wysokości 1 tys. zł oraz opłaca wynajęcie powierzchni handlowej (w przypadku lokalizacji na terenie obiektu handlowego).
(bog)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...