Duże zyski przed nami

- mówi Beata Berendowicz, współwłaścicielka sieci Berendowicz&Kublin.
Jak ocenia Pani rynek fryzjerski w Polsce?
On dopiero się rozwija. Ludzie zaczynają dostrzegać wymierne korzyści, które daje dobry wizerunek. Coraz więcej osób starannie dobiera nie tylko ubrania, ale i fryzury, zwraca baczną uwagę na jakość i zdrowie włosów. Stają się one ważnym elementem naszego ciała. Sam rynek rozwija się dynamicznie, chociaż ceny usług są nadal bardzo niskie w porównaniu ze starymi krajami UE i nie są jeszcze adekwatne do wysokiej jakości usług i wystroju wnętrz, które oferują najlepsze z salonów fryzjerskich.
Czy franczyzobiorcami sieci Berendowicz&Kublin mogą zostać wyłącznie fryzjerzy?
Ależ skąd. Oczywiście chcielibyśmy, aby nasz franczyzobiorca znał się dobrze na sztuce fryzjerskiej. Nie jest to jednak warunek konieczny. Musi przede wszystkim umieć zarządzać salonem. Ponadto powinien dysponować lokalem o powierzchni minimum 60 m2 w centrum miasta lub w galerii handlowej. W zależności od wielkości lokalu i liczby stanowisk fryzjerskich franczyzobiorca musi liczyć się z wydatkiem ok. 150 tys. zł. Fryzjerzy przechodzą cykl praktycznych szkoleń z zakresu obsługi klienta, technik strzyżeń i koloryzacji. Obecnie posiadamy pięć salonów własnych i pięć franczyzowych, zlokalizowanych w Krakowie, Wrocławiu, Opolu, Częstochowie, Rybniku, Sosnowcu, Gliwicach i Lublinie.
rozmawiała (smoli)
ZOBACZ W KATALOGU

Body Evolution

DepilConcept

EMS FitFactory

Equivalenza

F45 Training

Fast Line Studio

Fit +

Fit For Face

Gentlemen Barber Shop

Haircut Express

Hati Thai

Insway Gabinety Medycyny Naturalnej, Salony Zdrowia

In.Time

Jasmine Oriental Massage & Spa

Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris

Laser on the Way

Martelle Studio

Men’s World Barber & Clinic

Nail Factory

Orient Massage & Thai Organic

Perfect Look Clinic

Platinum Active EMS

Sieć Instytutów Podologii Suela

Studio Figura

Thai Bali Spa

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Xtreme KiDS

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej