Duże zyski przed nami

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Jak ocenia Pani rynek fryzjerski w Polsce?
On dopiero się rozwija. Ludzie zaczynają dostrzegać wymierne korzyści, które daje dobry wizerunek. Coraz więcej osób starannie dobiera nie tylko ubrania, ale i fryzury, zwraca baczną uwagę na jakość i zdrowie włosów. Stają się one ważnym elementem naszego ciała. Sam rynek rozwija się dynamicznie, chociaż ceny usług są nadal bardzo niskie w porównaniu ze starymi krajami UE i nie są jeszcze adekwatne do wysokiej jakości usług i wystroju wnętrz, które oferują najlepsze z salonów fryzjerskich.

Czy franczyzobiorcami sieci Berendowicz&Kublin mogą zostać wyłącznie fryzjerzy?
Ależ skąd. Oczywiście chcielibyśmy, aby nasz franczyzobiorca znał się dobrze na sztuce fryzjerskiej. Nie jest to jednak warunek konieczny. Musi przede wszystkim umieć zarządzać salonem. Ponadto powinien dysponować lokalem o powierzchni minimum 60 m2 w centrum miasta lub w galerii handlowej. W zależności od wielkości lokalu i liczby stanowisk fryzjerskich franczyzobiorca musi liczyć się z wydatkiem ok. 150 tys. zł. Fryzjerzy przechodzą cykl praktycznych szkoleń z zakresu obsługi klienta, technik strzyżeń i koloryzacji. Obecnie posiadamy pięć salonów własnych i pięć franczyzowych, zlokalizowanych w Krakowie, Wrocławiu, Opolu, Częstochowie, Rybniku, Sosnowcu, Gliwicach i Lublinie.

rozmawiała (smoli)

Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €