Promocje, wyprzedaże, przeceny

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W jaki sposób, Państwa zdaniem, zmienił się sposób funkcjonowania sklepów odzieżowych w Polsce?
Przy rosnącej konkurencji, firmy odzieżowe w pewnym stopniu zmuszone są do wprowadzania cyklicznych promocji, wyprzedaży, przecen. Znacznie skrócił się też okres, w którym asortyment sprzedawany jest w „normalnych” cenach.

Jak oceniacie Państwo polski rynek odzieżowy i jakie są jego perspektywy?
Przyszłością dla firm odzieżowych jest niewątpliwie rozwój sieci handlowej na rynki wschodnie oraz otwieranie sklepów w mniejszych miastach Polski, w których jeszcze nie powstały centra handlowe.

Jaką zatem strategie rozwoju przyjęła firma?
Firma Private Member w roku 2008 zamierza otworzyć co najmniej 10 sklepów franczyzowych, które będą zlokalizowane w każdym województwie na terenie Polski. Jednocześnie zamierza rozwinąć sieć firmową, otwierając własne sklepy w największych miastach w Polsce. W związku z pozytywnym odbiorem przez klientów sklepu franczyzowego w Kalingradzie marka Private Member zamierza otworzyć sieć sklepów firmowych oraz franczyzowych na terenie Rosji, Ukrainy oraz w krajach nadbałtyckich.

rozmawiała (agaka)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €