200 nowych restauracji

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Subway, międzynarodowa sieć restauracji przekroczyła liczbę 29,3 tys. placówek, które działają w 86 krajach świata. W ciągu najbliższych 7 lat w samej Polsce ma powstać 200 kolejnych.

- Stawiamy na rozwój sieci w największych i średnich miastach. Cały czas pozyskujemy nowe lokalizacje, aby wesprzeć naszych franczyzobiorców. Jesteśmy w stałym kontakcie z deweloperami i agencjami nieruchomości w całej Polsce - podkreśla Michał Dorszewski.

W tym roku franczyza Subway po raz 15 w ciągu ostatnich 21 lat została wybrana najlepszą franczyzą gastronomiczną na świecie według magazynu Enterpreneur.

Marka promuje zdrowy styl życia i jest alternatywą dla tradycyjnych fast-foodów. Klientom oferuje świeże kanapki, sałatki i wrapy przygotowywane na ich oczach.

(agaka)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €