Próchnik będzie szył w Azji

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W przyszłym roku już 90 proc. kolekcji ma być szyte za granicą. Pozostałe 10 proc. pochodzić będzie nadal z łódzkiego zakładu. Do tej pory w kraju powstawało aż 40 proc. odzieży Próchnika. Efekty zmian mają być widoczne w przyszłym roku.

Jak zapowiada zarząd spółki, sieć będzie rozwijana poza sklepami własnymi, także poprzez placówki partnerskie – w mniejszych miastach i słabszych lokalizacjach. Próchnik zamierza wprowadzać swoje kolekcje do polskich i zagranicznych sieci multibrandowych, zarówno pod marką własną jak i obcymi.

Jeszcze w tym roku sieć powiększy się o trzy nowe sklepy. Natomiast do końca r. 2009 ma powstać pięć kolejnych. Do tej pory działają 22 placówki pod Szyldem Próchnika.

(agaka)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €