Jesteśmy wymagający

– mówi Grzegorz Święch, dyrektor ds. sprzedaży eurobanku.
Jak oceniacie Państwo pierwszy rok funkcjonowania placówek partnerskich?
Koncept biznesowy się sprawdza. Jest on tak skonstruowany, żeby partner mógł zarabiać już od pierwszego miesiąca funkcjonowania. Po kilku miesiącach funkcjonowania placówki agent może uzyskać dochód od kilku do kilkudziesięciu tysięcy złotych. Nasz partner otrzymuje w pełni funkcjonalną placówkę bankową pod jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek w sektorze.
Czy placówki własne można odróżnić od placówek partnerskich Eurobanku?
Placówki partnerskie nie różnią się od naszych własnych niczym poza słowem „partner” w logo. Oferują te same produkty, doskonale kojarzone dzięki profesjonalnym kampaniom marketingowym. Do tak przygotowanego biznesu potrzebujemy partnera, który ma już jakieś doświadczenie w biznesie oraz angażuje się w prowadzenie placówki. Jesteśmy wymagający i starannie dobieramy sobie partnerów i to się sprawdza.
Dlaczego zmodyfikowaliście Państwo zasady współpracy?
Daliśmy partnerom dodatkowe narzędzia do zarabiania. Znieśliśmy sztywne i restrykcyjne plany sprzedażowe zastępując je progami, co działa motywująco na partnerów. Utworzyliśmy też tzw. fundusz odsetkowy, który pozwala parterowi czerpać zyski z lojalności klientów. Wiele pomysłów realizujemy zainspirowani uwagami partnerów – w końcu to oni są najbliżej klienta.
rozmawiał (emka)
ZOBACZ W KATALOGU

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Bank Pekao S.A.

DG - Inwest Leasing & Kredyt

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum

ERGO Hestia

Extrakantor.pl

Generali

Helpeo

KASA Unii Lubelskiej

mFinanse

Millennium Bank

Monetia

Nest Bank

PKO Bank Polski S.A.

Quark Kantory Bitcoin

RCU Ubezpieczenia

Santander

Santander Consumer Bank

VeloBank

Viviamo Ubezpieczamy
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej