EM&F powiększył portfel marek

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Cortefiel i Pedro del Hierro to hiszpańskie marki odzieżowe, natomiast Bodique jest marką bieliźnianą spozycjonowaną o klasę niżej od Palmersa (rozwijanego w Polsce również przez Grupę EM&F). EM&F zamierza rozwijać nowe marki we własnym zakresie, nie planuje sprzedaży licencji pojedynczym przedsiębiorcom.

Sklepy nowo wprowadzonych marek działają w centrum handlowym Focus Park w Bydgoszczy.

W I i II kwartale 2008 roku Grupa EM&F otworzyła łącznie 55 nowych punktów detalicznych i usługowych. W Polsce zostało otwartych 8 własnych sklepów Empik i 3 salony agencyjne, jeden Smyk, 11 sklepów franczyzowych marek Mexx, Hugo Boss, Cortefiel, Pedro del Hierro, Esprit, Mango, Wallis, Aldo i Palmers, jeden sklep Zary oraz 2 szkoły językowe Speak Up.

Na początku lutego Empik Sp. z o.o. zawarł z HDS Polska SA umowę inwestycyjną w celu wspólnego rozwijania sieci kawiarni o profilu kulturalnym - Empik Cafe na rynku polskim. Planowane jest otwarcie 90-120 nowych kawiarni w ciągu najbliższych 4 lat, a istniejące kawiarnie Empiku i HDS zostaną dostosowane do formatu Empik Cafe. Po zrealizowaniu umowy nowo powstała spółka zarządzać będzie siecią ok. 50 kawiarni.

(smoli)

Anna Smolińska
Autor
Anna Smolińska
dziennikarz