Hot dogi po polsku

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Nowy koncept franczyzowy sieci Polish Hot Dog polega na sprzedaży hot dogów, dodatków i napojów prosto ze specjalnie do tego celu dostosowanego wózka. Dzięki temu franczyzobiorca będzie mógł sprzedawać przekąski w różnych lokalizacjach. W maju w Krakowie rozpoczęły działalność pierwsze punkty własne, ale spółka Genesis A. Skawiniak, K. Durmala, właściciel marki, planuje już rozwój sieci sprzedaży na terenie całej Polski.

- Do końca 2008 roku chcemy otworzyć około 30 punktów w południowej części Polski – zapowiadają Aleksandra Skawiniak i Klaudiusz Durmala, właściciele sieci PHD. – Natomiast do końca drugiego kwartału 2009 roku planujemy wstawienie 130 wózków w 25 miastach naszego kraju.

Właściciele zakładają, że wózki z hot dogami będą umiejscowione nie tylko przy ruchliwych ulicach miast, ale i w galeriach handlowych liczących powyżej 80 sklepów i na terenie dworców w miastach liczących powyżej 150 tys. mieszkańców. Wózki PHD będą też obsługiwać imprezy okolicznościowe, mecze, koncerty i festyny.

(aw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €