Logoshop uruchamia e-sklep

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

– Dzięki internetowemu kanałowi dystrybucji Logoshop jest bliżej klienta – zarówno indywidualnego, jak i hurtowników – mówi Marcin Jarzyna, dyrektor handlowy Logoshop. – Naszą odzież sprzedajemy w sieci 33 sklepów pod własną marką, a także w wielu punktach multibrandowych. Internet daje szansę zapoznania się z ofertą firmy odbiorcom hurtowym z całej Polski – podkreśla.

Dla klientów hurtowych Logoshop przygotował specjalny panel w serwisie e-sklep. Po zalogowaniu klient otrzymuje dostęp do oferty przeznaczonej tylko dla odbiorców hurtowych. Oferta jest stale uzupełniana o nowe modele. Zamówienia mogą w ten sposób składać także franczyzobiorcy. W stronie internetowej sklepu zamieszczono szczegółową tabelę rozmiarów, a także wszystkie informacje dotyczące zasad korzystania z e-sklepu.

(agaka)