Teletorium oddaje punkty

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Konsekwencje ujemnego wyniku finansowego już są widoczne w strukturze sieci. Teletorium posiada obecnie ok. 120 punktów własnych i 15 franczyzowych. O ile tych ostatnich będzie w najbliższych miesiącach przybywać, o tyle liczba jednostek własnych została poddana redukcji. 10 najmniej rentownych punktów zostało już zlikwidowanych, a o 10 proc. sieć ma być zredukowana do końca II kwartału 2008 r.

To jednak nie koniec zmian. Jak zapowiedział Wiesław Żywicki, wiceprezes TelForceOne, jedna trzecia własnych jednostek ma zostać przekazana franczyzobiorcom. Program naprawczy zakłada m.in. zwiększenie marż w Teletorium poprzez zwiększenie udziału w przychodach z tytułu oferowanych usług. W tym celu spółka podpisała już umowę z siecią Germanos na sprzedaż abonamentów telefonii komórkowej Play.

Zdaniem zarządu program naprawczy ma przynieść efekty jeszcze w IV kwartale br. W 2009 r. grupa ma osiągnąć dodatni wynik finansowy.

(mdk)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €