Nowy salon Glazury Królewskiej

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Nowością jest zastosowanie w salonie pomysłu z firmowymi szafami ekspozycyjnymi. Zastępując szafy producentów własnymi, Glazura Królewska stara się ujednolicić wygląd swoich salonów oraz w lepszym stopniu wyeksponować płytki.

- To już 15 salon Glazury Królewskiej w Polsce – mówi Anna Grzyb, dyrektor działu sprzedaży detalicznej Glazura Królewska. - Chcemy, żeby każdy następny był przynajmniej tak okazały, jak ten w Chełmie.

W ofercie znajdują się produkty polskich producentów płytek, mebli łazienkowych i ceramiki, m.in. Marco Polo Cersanit, Ceramika Paradyż, Opoczno, Roca i Kolo, a także zagranicznych firm Gres de La Mancha, Ceramica L`Alcalaten, Rosa Gres i Natucer. W salonie nie zabrakło również chemii budowlanej niezbędnej do przeprowadzenia remontu.

– Salon w Chełmie ma być wzorem dla kolejnych placówek sieci. Cały czas szukamy dogodnych miejsc i partnerów do współpracy franczyzowej – wtóruje Łukasz Poleszak, koordynator ds. rozwoju sieci sprzedaży detalicznej Salony Łazienek Glazura Królewska.

(agaka)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €