Ravel za granicą
Ravel stawia na dystrybucję swojej odzieży nie tylko w Polsce, ale i poza granicami kraju.
Krakowska firma Ravel zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży dla młodych ludzi. Posiada 30 sklepów własnych na terenie Polski. Inwestuje również poza granicami kraju - do tej pory firma otworzyła pięć sklepów na Litwie. Rozwija także sieć dystrybucji i współpracuje z ponad 40 sklepami multibrandowymi. Od około trzech lat Ravel oferuje swój koncept biznesowy franczyzobiorcom. Obecnie w tym systemie działa osiem sklepów. W 2008 roku firma zamierza kontynuować rozwój sieci – zarówno w Polsce, jak i w krajach sąsiadujących.
Otwarcie sklepu franczyzowego o powierzchni 80-100 m2 jest możliwe już w miejscowościach liczących co najmniej 40 tys. mieszkańców. Osoba zainteresowana przystąpieniem do sieci powinna dysponować kwotą w wysokości min. 100 tys. zł na pełne pokrycie adaptacji i wyposażenia sklepu o powierzchni ok. 100 m2 oraz 50-60 proc. jego zatowarowania. Aranżacja pomieszczeń, projekt oraz wykonanie to koszt ok. 40-50 tys. Firma oferuje pełną pomoc przy realizacji inwestycji, polecając sprawdzonych przez firmę wykonawców usług. Franczyzobiorca musi liczyć się z pełną refundacją tych kosztów. Kolejne kilkanaście tysięcy kosztuje oświetlenie. Pozostaje już tylko zatowarowanie sklepu w kwocie ok. 1 tys. zł/m2 powierzchni sklepu.
Równolegle do przedstawionej wyżej koncepcji współpracy Ravel oferuje również formę sprzedaży depozytowej. Dotyczy to jednak sklepów, które wymagają wyższych nakładów inwestycyjnych ze strony biorcy licencji, są to głównie inwestycje w centrach handlowych. Atutem tej formy współpracy jest to, iż oprócz wydatków inwestycyjnych franczyzobiorca nie ponosi kosztów związanych z zatowarowaniem salonu.
Szacowany zwrot z inwestycji w sklep franchisingowy Ravel powinien nastąpić w okresie jednego do dwóch lat funkcjonowania.
ZOBACZ W KATALOGU
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...

