Agencje zamienią się w minibanki

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Pod koniec ubiegłego roku Bank Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych (BISE) połączył się z bankiem DnB NORD Polska SA i przyjął jego logo oraz nazwę. Franczyzowa sieć agencji Monetia, która należała do BISE, zmieniła więc właściciela. Nowy franczyzodawca postanowił sprzedawać swoje usługi bankowe w punktach Monetii. Dotychczas można tam było tylko opłacić rachunki. Teraz będzie możliwe również wypłacanie pieniędzy, zaciągnięcie pożyczki gotówkowej oraz otrzymanie karty kredytowej, a w niedalekiej przyszłości będzie można też otworzyć rachunek bankowy.

- Nowe usługi wymuszają zmianę dotychczasowego formatu Monetii. Do punktów musimy wprowadzić stanowiska doradcze, a co za tym idzie, odejść od modelowego typu agencji w stronę miniplacówek bankowych – mówi Robert Kutyna, prezes Monetii.

Zapowiadane zmiany najprawdopodobniej sprawią, że przychody agentów wzrosną. Stali klienci będą mogli skorzystać z nowych usług. Być może przyciągną one kolejnych klientów.

Sieć agencji Monetia liczy obecnie ponad 200 punktów. Przedstawiciele firmy zamierzają otworzyć kolejnych 200 do końca 2008 roku.

(smoli)

Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €