Agencje zamienią się w minibanki

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Pod koniec ubiegłego roku Bank Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych (BISE) połączył się z bankiem DnB NORD Polska SA i przyjął jego logo oraz nazwę. Franczyzowa sieć agencji Monetia, która należała do BISE, zmieniła więc właściciela. Nowy franczyzodawca postanowił sprzedawać swoje usługi bankowe w punktach Monetii. Dotychczas można tam było tylko opłacić rachunki. Teraz będzie możliwe również wypłacanie pieniędzy, zaciągnięcie pożyczki gotówkowej oraz otrzymanie karty kredytowej, a w niedalekiej przyszłości będzie można też otworzyć rachunek bankowy.

- Nowe usługi wymuszają zmianę dotychczasowego formatu Monetii. Do punktów musimy wprowadzić stanowiska doradcze, a co za tym idzie, odejść od modelowego typu agencji w stronę miniplacówek bankowych – mówi Robert Kutyna, prezes Monetii.

Zapowiadane zmiany najprawdopodobniej sprawią, że przychody agentów wzrosną. Stali klienci będą mogli skorzystać z nowych usług. Być może przyciągną one kolejnych klientów.

Sieć agencji Monetia liczy obecnie ponad 200 punktów. Przedstawiciele firmy zamierzają otworzyć kolejnych 200 do końca 2008 roku.

(smoli)

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner
Anna Smolińska
Author
Anna Smolińska
dziennikarz

ZOBACZ W KATALOGU

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €