DDD przekroczyło dwudziestkę

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W tym roku DDD uruchomiło już dwie placówki - dwudziesty sklep został otwarty w Olsztynie, w tzw zagłębiu budowlanym. Kolejny, dwudziesty pierwszy punkt sieci ruszył z początkiem kwietnia w Limanowej. Franczyzobiorca, z zawodu stolarz, oprócz standardowego asortymentu DDD będzie oferował dodatkowe elementy drewniane (np. listwy) oraz wzbogaci sklep o stanowisko z narzędziami i artykułami metalowymi.

Sprzedaż podłóg i paneli podłogowych w Polsce systematycznie rośnie. W 2007 roku ilość sprzedanych paneli przekroczyła 24,5 mln m2 oraz 8 mln m2 podłóg drewnianych. Według analiz Dobre Dla Domu w 2008 roku na polskim rynku sprzeda się 26,8 mln m2 paneli orz 9,5 mln m2 podłóg drewnianych. Korzystając z tej koniunktury DDD planuje w tym roku otworzyć 20 nowych sklepów franczyzowych.

Potencjalny partner sieci DDD musi dysponować kwotą około 100 tys. zł. Dobre Dla Domu przyjęło politykę inwestowania w sklepy franczyzobiorców – w każdy sklep centrala inwestuje wraz z dostawcami około 200 tys. zł. Połowa z zainwestowanej kwoty pokrywa koszty opłaty wstępnej, zakupu kasy fiskalnej, wózka paletowego oraz wynagrodzenia pracowników przed uruchomieniem sklepu. Druga połowa to koszty zatowarowania z odroczonym terminem płatności.

emka

Author
Marcin Kaleta
doradca we franczyzie

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €