Nowa sieć wchodzi do Polski

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

- Nie będziemy budować własnej sieci detalicznej. Chcemy rozwijać się w oparciu o współpracę z niezależnymi sklepami - zapowiada Mirosław Huczek, dyrektor zarządzający w ElectronicPartner.

Pierwszy sklep zostanie otwarty jeszcze w kwietniu. Do końca roku firma zamierza pozyskać 20 partnerów, a w 2009 roku 30-50 kolejnych.

Partnerzy ElectronicPartner mają do wyboru dwa modele współpracy: Basic i Premium. W pierwszym przypadku koszty rebrandingu pokrywa licencjodawca. W drugim modelu 50 proc. kosztów ponosi partner sieci, a po osiągnięciu ustalonego poziomu obrotów – koszty ponosi sieć.

Zainteresowany współpracą właściciel sklepu powinien dysponować lokalem o powierzchni od 100 do 500 m2. ElectronicPartner szuka partnerów w całej Polsce. W ramach umowy licencyjnej sieć przekazuje biorcy licencji know–how, przypisaną mu gazetkę reklamową, oferuje działania promocyjne i udostępnia bazę towarową.

(mdk)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €