mPunkty w galeriach
mPunkt zmienił strategię lokowania swoich punktów. Nowe salony mają być otwierane przede wszystkim w nowo powstających galeriach handlowych.
Do tej pory mPunkt otwierał placówki przede wszystkim w miastach, przy ulicach o dużym natężeniu ruchu. Obecnie firma postanowiła skupić się na lokalizowaniu salonów w nowo otwieranych galeriach handlowych.
– To, ile sklepów mPunkt powstanie w 2008 r. zależy od rozmów z operatorem oraz m.in. od liczby oraz terminów otwarć galerii handlowych, z którymi zawarliśmy lub negocjujemy umowy najmu – mówi Dariusz Chlastawa, prezes zarządu mPunkt Polska.
Obecnie w sieci działa 176 punktów franczyzowych oraz 30 własnych.
Prowadzenie sklepu mPunkt to pomysł na biznes przede wszystkim dla osób, które chcą osobiście prowadzić salon według zasad określonych przez franczyzodawcę. mPunkt daje pełne know-how prowadzenia biznesu oraz zapewnia sklep, który jest w pełni przygotowany do funkcjonowania. Poza tym pomaga w naborze i szkoli pracowników oraz zapewnia bieżące wsparcie na co dzień.
Franczyzobiorca mPunktu musi dysponować 20-40 tys. zł na opłatę licencyjną (jej wysokość uzależniona jest od lokalizacji oraz powierzchni otwieranego salonu). Po uiszczeniu opłaty franczyzowej, partner otrzymuje możliwość prowadzenia sklepu w wybranej przez franczyzodawcę lokalizacji. Lokal jest umeblowany, wyposażony w komputer wraz z system IT. Partner musi kupić kasę fiskalną oraz niezbędne urządzenia biurowe. Dawca licencji kontroluje lokalizację, bo to on zawarł umowę najmu lokalu. Zabezpiecza to franczyzodawcę przed utratą punktu w atrakcyjnym miejscu.
Dodatkowo biorca licencji powinien dysponować kwotą od 40 do 70 tys. zł pod zabezpieczenie limitu kredytowego. Jego wysokość uzależniona jest od potencjału sprzedażowego punktu. Przedstawiciele mPunktu zapewniają, że w sieci działa cotygodniowy system rozliczania prowizji z tytułu sprzedanych aparatów.
(smoli)
ZOBACZ W KATALOGU
Fonny Funny
Akcesoria do telefonów
Global Neovision
Sprzedaż usług Canal +
Orange
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Play
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Teletorium
Sprzedaż, kupno, serwis telefonów i akcesoriów
T-Mobile Polska SA
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży telekomunikacja, IT, AGD/RTV
Fonny Funny
Akcesoria do telefonów
Global Neovision
Sprzedaż usług Canal +
Orange
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Play
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Teletorium
Sprzedaż, kupno, serwis telefonów i akcesoriów
T-Mobile Polska SA
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


