Teletorium w abonamencie
TelForceOne, właściciel sieci salonów Teletorium, podpisze umowę z jednym z operatorów telefonii komórkowej na sprzedaż abonamentów.
Do tej pory w salonach Teletorium można było kupić jedynie akcesoria telefonii komórkowej i usługi pre-paidowe (np. doładowania telefonu działającego na kartę). Współpraca z operatorem telefonii komórkowej pozwoli firmie rozszerzyć ofertę o sprzedaż usług abonamentowych. Do momentu podpisania umowy, przedstawiciele TelForceOne nie chcą ujawnić, który z właścicieli sieci komórkowych zostanie ich partnerem w interesach.
Obecnie w sieci Teletorium działa 120 punktów sprzedaży.
(aw)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...