CroppTown wyrobił normę

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Pierwszy salon należącej do firmy LPP sieci CroppTown powstał w marcu 2004 roku. Po trzech latach w Polsce działa ich już 101, z czego 55 to salony własne, 46 – franczyzowe.

- Do końca 2008 roku planujemy otworzyć jeszcze 10 nowych sklepów franczyzowych. Obecnie praktycznie nie ma miesiąca aby nie powstał nasz nowy salon – mówi Tomasz Koczara, kierownik ds. sprzedaży sieci franczyzowej CroppTown. - Latem będzie działało dodatkowo 20 punktów sezonowych. Równolegle powstają również kolejne jednostki własne w nowo otwieranych centrach handlowych we większych miastach – dodaje.

LPP chce otworzyć jak największą liczbę sklepów franczyzowych w średnich i małych miejscowościach liczących od 30 do 70 tys. mieszkańców. We większych ośrodkach handlowych właściciel marki CroppTown i Reserved planuje uruchamiać przede wszystkim sklepy własne, zlokalizowane w dużych centrach handlowych.

- Ponadto budujemy nową bazę logistyczną w Pruszczu Gdańskim – mówi Tomasz Koczara. - Pomoże nam to zwiększyć moce przerobowe magazynów. Koniec inwestycji planowany jest w tym roku.

Ponadto firma rozwija się poza granicami kraju, głównie w Europie Środkowo-Wschodniej otwierając tam nowe salony. Jak zapewniają przedstawiciele sieci należących do firmy LPP, niebawem sklepy poza granicami kraju będą stanowiły większość w ogólnej liczbie sklepów należących do koncernu odzieżowego.

(aw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €