House coraz silniejszy za granicą

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Zagraniczna ekspansja marki House, należącej do giełdowej spółki Artman, spowodowana jest dużym nasyceniem polskiego rynku. Firma szuka więc możliwości inwestycji poza granicami kraju. House od czterech lat obecny jest w kilku krajach m.in. w Rosji, Czechach, na Słowacji, Łotwie oraz w Rumunii i Niemczech. Ma łącznie 72 placówki. W 2008 r. powstać mają 42 nowe sklepy, w tym połowę stanowić będą punkty franczyzowe.

Największym rynkiem dla House'a jest obecnie Rosja. Działają tam 44 sklepy, a do 2010 r. ich liczba ma powiększyć się o kolejne 100. Firma chce też intensywnie inwestować na Ukrainie.

(bog)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €