LogoShop powiększa się o trzy sklepy

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

LogoShop rozwija sieć sklepów odzieżowych od 2005 roku. W ciągu pierwszych trzech lat działalności powstało 30 placówek w 6 województwach. Firma otwiera zarówno własne sklepy, jak i działające na zasadach franczyzy. Koncentruje się głównie na lokalizacjach w średnich i dużych miastach. Obecnie sieć obejmuje 33 sklepy w 7 województwach.

- Cieszę się, że coraz więcej osób decyduje się otworzyć swój LogoShop - mówi Marcin Jarzyna, dyrektor handlowy firmy. - Jesteśmy otwarci na współpracę z każdą przedsiębiorczą osobą. Na start wystarczy 40 tys. zł. Wkrótce otworzymy kolejne sklepy - dodaje.

LogoShop oferuje ubrania typu casual i dodatki pod własnymi 3 markami odzieżowymi: More (dla kobiet), Pipi Club (dla dziewcząt) oraz Trop Division (dla mężczyzn). Klientami firmy są przede wszystkim osoby młode, w wieku 17-35 lat. LogoShop oferuje głównie krótkie serie - po kilka modeli ubrań z danego kroju. Są to kolekcje kreowane przez polskich, młodych projektantów, adresowane są do klientów otwartych na nowe trendy i wzornictwo. Sieć stawia na wygodną odzież, która uszyta jest z odpowiednio dobranych tkanin.

(agaka)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €