Alma Market powiększa sieć

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Stale rosnące zainteresowanie Polaków droższymi produktami spożywczymi powoduje, że istniejące sieci rywalizują o klientów i dążą do powiększania liczby sklepów. Tym tropem podąża także giełdowa spółka Alma Market, która posiada obecnie 14 delikatesów pod szyldem Alma. W tym roku chce uruchomić 11 kolejnych punktów.

Alma Market zamierza również intensywnie rozwijać swoją drugą sieć – Krakowski Kredens. Aktualnie działa już 21 sklepów, a do końca 2008 r. otwartych ma zostać jeszcze 25.

Firma porzuciła natomiast plany utworzenia sieci kawiarni, które mogłyby stać się konkurencją dla Krakowskiego Kredensu, gdzie klienci mogą kupować różnorakie produkty spożywce, a także wypić i zjeść je na miejscu.

(bog)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €