Rozwój kontrolowany

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Ma to zapobiec powstaniu dużych dysproporcji w wielkościach sieci. - Obecnie mamy 140 salonów, w tym ponad 20 własnych. Oczywiście będziemy otwierać kolejne. Nie wykluczamy również przejęcia innych sieci – mówi Tomasz Basiński, wiceprezes zarządu firmy Eurotel. W styczniu 2007 r. Eurotel przejął już jedną sieć sprzedaży - KIM Group, która również była przedstawicielem Ery.

Potencjalny partner Eurotelu musi dysponować kapitałem w wysokości przynajmniej 50 tys. zł. Za tę kwotę franczyzobiorca będzie zobowiązany przystosować sklep do standardów sieci. Kolejne wydatki będą niezbędne, aby wyposażyć go w sprzęt biurowo-techniczny. Dodatkowo musi dysponować minimum kilkoma tysiącami złotych na pierwsze zatowarowanie. Lokal powinien mieć minimum 25 m2 i samodzielną witrynę. Najlepiej jeśli mieściłby się na parterze i, co istotne, odległość od innego lokalu operatora Ery wynosiła minimum 350 metrów.

Znaczącym źródłem przychodów Eurotela jest sprzedaż jednostek doładowujących konta telefonów w systemach bezabonamentowych za pomocą terminali elektronicznych. Firma ma sieć kilkuset terminali i nadal planuje zwiększać ich liczbę.

(smoli)
Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €