Karta pomocna w walce o klienta

Program lojalnościowy sieci marketów Spar został pozytywnie oceniony w raporcie International Service Check.
Karta lojalnościowa dla klientów sieci marketów Spar została wysoko oceniona w raporcie International Service Check. Autorzy dokumentu podkreślili, że program lojalnościowy pozwolił wzmocnić identyfikację klientów z marką, wpłynął też na zwiększenie liczby odwiedzin sklepu oraz wartości koszyka dokonywanych zakupów.
Karta lojalnościowa została wprowadzona w 2005 roku w 50 sklepach należących do sieci. Otrzymują ją klienci, którzy dokonują zakupów w sklepach Spar. Na karcie gromadzą punkty otrzymywane za zakupione produkty. Punkty mogą wymieniać na nagrody.
Przedsiębiorca, który chciałby nawiązać współpracę z firmą powinien posiadać lokal o powierzchni od 120 do 2,5 tys. m2 oraz doświadczenie w prowadzeniu działalności gospodarczej.
(bog)See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...