Biznes obsłużony

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

GTI, przedstawiciel PTK Centertel prowadzi salony własne, dilerskie oraz biura subagencyjne. Potencjalny partner zainteresowany otwarciem salonu dilerskiego powinien dysponować kwotą kilkudziesięciu tysięcy złotych. Inwestycja w salon to koszt minimum 30 tys. zł (kwota wzrasta proporcjonalnie do powierzchni salonu), dodatkowo przedsiębiorca musi jeszcze ustanowić zabezpieczenie finansowe za pobrany towar. Franczyzobiorcy nie muszą sami poszukiwać lokali, mogą skorzystać z lokalizacji proponowanych im przez franczyzodawcę.

GTI poszukuje również osób, które chciałyby prowadzić biura subagencyjne, zajmujące się wyłącznie obsługą klientów biznesowych.

- Aby podjąć tego rodzaju współpracę, wystarczy prowadzić działalność gospodarczą i zapewnić sobie miejsce do pracy – mówi Marcin Adamowicz, dyrektor sprzedaży rynku biznesowego.

Obecnie GTI liczy 69 placówek własnych, 86 franczyzowych oraz 58 biur handlowych.

- Zgodnie z przyjętą strategią rozwoju na najbliższy rok planujemy organiczny rozwój sieci salonów sprzedaży o około 8 proc., zaś sieć biur handlowych chcielibyśmy powiększyć o 25 proc. – mówi Sławomir Sowa, dyrektor handlowy.

(smoli)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €