Mydlany biznes się rozkręca

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Organique, sieć sklepów z kosmetykami naturalnymi, powiększyła się o kolejne placówki.

- Otworzyliśmy w styczniu drugi sklep w Kaliningradzie, a pod koniec 2007 roku ruszyły sklepy w Gliwicach i we Wrocławiu – mówi Tomasz Czarski, współwłaściciel Organique. - Na ten rok planujemy otwarcie kolejnych punktów.

Pod marką Organique działa aktualnie 10 sklepów m.in. w Koninie, Zielonej Górze i Warszawie. Firma poszerzyła również ofertę produktową o pierwszą linię kosmetyków dla mężczyzn.

Przyszły właściciel sklepu powinien dysponować kwotą 25-30 tys. zł na zatowarowanie oraz lokalem o powierzchni od 25 do 60 m2. Firma m.in. pomaga w znalezieniu odpowiedniego lokalu (wydłuża terminy płatności), nadzoruje działalność sklepu i organizuje cykl szkoleń. Wysokość opłaty wstępnej negocjowana jest z każdym potencjalnym biorcą indywidualnie. Według wstępnych szacunków, koszty uruchomienia sklepu zwrócą się po około 12 miesiącach.

(aw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €