Tatuum stawia na rozwój sieci

Otwarcie kilku nowych sklepów w Polsce i kilkunastu poza granicami kraju, to plany odzieżowej marki Tatuum na bieżący rok.
Łódzka firma Kan, właściciel marki Tatuum, w 2008 r. zamierza rozwijać sieć sklepów zarówno w kraju jak i za granicą. W Polsce powstaną cztery nowe placówki. Za granicą dwanaście – wszystkie w Rosji. Firma zamierza także zaistnieć na rynku słowackim i kazachskim.
Obecnie pod marką Tatuum działa 36 sklepów w kraju i 31 w poza granicami m.in. w Rosji, Niemczech, Czechach oraz na Ukrainie i Węgrzech.
Na nadchodzący sezon wiosenno–letni Tatuum przygotował dla pań trzy grupy stylistyczne: In the city, After hours i Madonna Malavi. Panowie będą mogli wybrać spośród linii Austerie city, Cost, Simple sport.
(bog)See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...