Polak pyta o modne buty
O modzie na dobre buty i podążaniu za nowinkami z wybiegów opowiada Witold Ziółkowski z firmy Bagatt.
Jaki był miniony rok dla Bagatta na polskim rynku?
Bardzo udany. We wszystkich sklepach odnotowaliśmy 12,5 proc. wzrost sprzedaży. Nasze kolekcje spotkały się z dobrym przyjęciem polskich klientów. Młodzi Polacy stają się coraz bardziej zamożni, a tym samym chętniej kupują markowe obuwie. Równie aktywnie odbierają światowe trendy w modzie. My także szybko na nie reagujemy, więc w sklepach można znaleźć najmodniejsze modele w danym sezonie. Jesteśmy tym bardziej zadowoleni, ponieważ na rynku konkurencja jest coraz silniejsza. Poza tym mieliśmy także wiele zapytań od przedsiębiorców zainteresowanych nawiązaniem współpracy z naszą firmą.
Plany firmy na rok 2008?
Zamierzamy otworzyć kilka sklepów. Maksymalnie cztery, na Pomorzu oraz na wschodzie kraju. Wszystkie na zasadach franczyzy. Nie chcemy radykalnie zwiększać liczby posiadanych punktów.
Dlaczego?
Zależy nam na zachowaniu elitarno–ekskluzywnego charakteru naszych sklepów. Nasze buty nie należą do najtańszych. Odwiedzają nas głównie młodzi klienci, którzy cenią wysoką jakość i oczekują na półkach nowości prosto z wybiegów.
Jakie stawiacie wymagania przyszłym partnerom?
Oferujemy wyłączność na danym terenie. Lokal musi mieć minimum 80 m2. Dobrze byłoby, żeby partner posiadał podstawowe doświadczenie w branży. Natomiast koszty inwestycji szacujemy na ok. 120 tys. euro.
rozmawiał (bog)
ZOBACZ W KATALOGU
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


