Są buty, będą garnitury
Cosimo Martinelli – tak nazywa się nowa marka w portfolio grupy modowej Gino Rossi. Włoski znak handlowy jest uzupełnieniem oferty grupy o odzież męską z segmentu premium.
Nazwa marki pochodzi od nazwiska seniora rodziny Martinelli – Cosimo Martinelli, który w 1953 roku otworzył pierwszą manufakturę krawiecką. Rodzina Martinelli, obok sprzedawania własnych produktów sygnowanych swoim nazwiskiem, szyła odzież dla marek takich jak Armani, Gucci, Dolce & Gabbana, Ermenegildo Zegna czy Loro Piana. Jednym z produktów rodziny Martinelli są garnitury, szyte na miarę według tradycyjnych metod oraz ręcznie wykańczane. Oferta sklepów obejmuje dodatkowo: marynarki, spodnie i koszule, jak również buty, krawaty i inne akcesoria.
- Na polskim rynku istnieje wciąż nisza w segmencie męskiej odzieży formalnej – mówi Paweł Kapłon, prezes Cosimo Martinelli Poland oraz Simple Creative Products. - Polacy mają coraz wyższą świadomość jakości odzieży, odczuwają też coraz częściej potrzebę podkreślania swojego statusu za pomocą dopracowanego w najdrobniejszych szczegółach wizerunku. Obecne na polskim rynku, jak dotąd bardzo nielicznie, topowe brandy światowe, oferują produkty o dobrej jakości, jednak dla wielu niedostępne cenowo. Nasza współpraca z Cosimo Martinelli daje szansę na wypełnienie tej luki – podkreśla.
Jak zapewniają przedstawiciele Gino Rossi, sieć salonów firmowych Cosimo Martinelli budowana będzie w oparciu o standardy wypracowane przez włoskich właścicieli marki, z uwzględnieniem specyfiki polskiego rynku. Specjalnie utworzona spółka - Cosimo Martinelli Poland posiada wyłączne i nieodwołalne prawo do budowy sieci salonów firmowych Cosimo Martinelli na całym świecie za wyjątkiem rynku włoskiego.
Zgodnie z przyjętym biznes planem, w ciągu czterech lat zostanie otwartych 30 salonów firmowych. Niezależnie od sieci salonów, w największych polskich miastach powstaną studia szycia na miarę. Szacuje się, że nowa spółka w grupie już w 2010 roku wypracuje zysk netto na poziomie ponad 1,1 mln zł, podczas gdy w 2012 r. ma on wynieść ponad 5,8 mln zł. Planowane przychody wyniosą ponad 23 mln zł w 2010 r. i ponad 56 mln zł w 2012 r.
W portfolio grupy Gino Rossi, oprócz Cosimo Martinelli, znajdują się marki obuwnicze: gino rossi, Vanita, Geox oraz odzieżowa Simple.
(aw)
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...

