Eurobank nowym partnerem Premium Club

Dotychczas partnerem jednego z największych programów lojalnościowych w Polsce był bank BPH. Od stycznia ma się to jednak zmienić.
Na początku zbliżającego się roku partnerzy wprowadzą na rynek wspólną kartę kredytową Premium Club eurobank. Karta poza tym, że jest wygodnym narzędziem płatniczym, oferuje także korzyści w ramach programu lojalnościowego. Dzięki niej klienci płacąc za zakupy, będą mogli szybciej niż dotychczas zbierać punkty, a następnie wymieniać je na nagrody. Partnerstwo z Premium Club i decyzja o wydaniu karty co-brandowej dopełniają realizację zaplanowanej na 2007 rok strategii rozwoju eurobanku.
- W tym roku postawiliśmy sobie za cel rozbudowę portfolio produktów i sieci kanałów dystrybucji, a także dotarcie do nowych grup klientów. Karta kredytowa, wydana wspólnie z tak prestiżowym partnerem, jest idealnym uzupełnieniem tej strategii. Jesteśmy przekonani, że przyszłość na rynku kart kredytowych należeć będzie właśnie do kart, które są nie tylko wygodnym narzędziem płatniczym, ale także zapewniają klientom dodatkowe korzyści - mówi Wojciech Humiński, wiceprezes Euro Bank SA ds rozwoju produktów.
- Na współpracę z eurobankiem zdecydowaliśmy się dlatego, że to partner, który nie tylko doskonale uzupełnia dotychczasową grupę, ale też zapewni nam rozwój. Jestem pewna, że innowacyjne podejście eurobanku do klientów, otworzy przed nami nowe perspektywy, a karta kredytowa Premium Club eurobank stanie się istotnym motorem rozwoju całego programu - dodaje Ewa Grabarczyk, prezes Premium Club.
Eurobank posiada obecnie 270 własnych placówek i 33 franczyzowe. W przyszłym roku zamierza czterokrotnie zwiększyć liczbę placówek partnerskich.
(agaka)
ZOBACZ W KATALOGU

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Bank Pekao S.A.

DG - Inwest Leasing & Kredyt

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum

ERGO Hestia

Extrakantor.pl

Generali

Helpeo

KASA Unii Lubelskiej

mFinanse

Millennium Bank

Monetia

Nest Bank

PKO Bank Polski S.A.

Quark Kantory Bitcoin

RCU Ubezpieczenia

Santander

Santander Consumer Bank

VeloBank

Viviamo Ubezpieczamy
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej