Sieć franczyzowa z emisji akcji

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Wrocławski Dom Maklerski zakończył prywatną emisję akcji Blue Tax Gropup. Pozyskane w ten sposób 4 mln zł doradca finansowo-podatkowy przeznaczy na rozwój sieci franczyzowej.

- Obecnie jesteśmy w trakcie rozmów z trzema firmami z trzech różnych miast dolnośląskich w kontekście naszej franczyzy - mówi Dariusz Wesołowski z Blue Tax Group.

W 2008 roku firma chce pozyskać ok. 25 nowych franczyzobiorców, a w 2010 posiadać sieć ponad 100 partnerów w całej Polsce. Strategia rozwoju zakłada pozyskiwanie biorców licencji w każdym polskim mieście o liczbie powyżej 10 tys. mieszkańców.

Blue Tax Group oferuje dwa rodzaje licencji franczyzowych. Pierwsza pod nazwą Blue Tax Partner będzie adresowana do istniejących firm, które chcą się rozwijać i uzyskać przewagę nad lokalną konkurencją. Z kolei Blue Tax Express jest zaadresowana do mniejszych podmiotów, które chcą rozpoczynać swoją działalność na rynku finansowym. Mają to być małe, często jednoosobowe firmy dostarczające usługi księgowe oraz takie grupy, jak byli pracownicy aparatu skarbowego.

W przypadku pierwszego typu działalności, inwestycja rozpoczyna się od 50 tys. zł. Tyle bowiem wynosi licencja Blue Tax Partner. Osoby nie posiadające takich funduszy mogą zainwestować w Blue Tax Express, którego licencja kosztuje 15. tys. zł. Do tych kwot należy doliczyć koszty związane lokalem, jego ewentualnym remontem i dostosowaniem wizualizacji do standardów sieci.

(mdk)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €