Nowe Kukartki w całej Polsce

Sieć sklepów z upominkami szybko się rozrasta. W całym kraju działa już 29 punktów, a szykują sie kolejne otwarcia.
W ostatnich kilku tygodniach uruchomionych zostało pięć nowych punktów sieci Kukartka: w Rumii, Gdańsku, Białymstoku, Bydgoszczy oraz Tarnowie (punkt franczyzowy). Tym samym w Polsce działa już 29 sklepów sieci (w tym 5 franczyzowych).
W swojej ofercie punkty Kukartki mają m.in. kartki i karnety pocztowe, kubeczki, maskotki, artykuły szkolne oraz wszelkie dodatki, niezbędne do zapakowania prezentu.
Przedsiębiorca, który chciałby zostać partnerem sieci, powinien dysponować lokalem w atrakcyjnym miejscu, najlepiej w obrębie centrum handlowego. Opłata wstępna wynosi 20 tys. zł, urządzenie lokalu wraz z zakupem mebli to wydatek ok. 35 tys. zł, a pierwsze zatowarowanie ok. 50 tys. zł. Sieć poszukuje franczyzobiorców w miastach liczących powyżej 50 tys. mieszkańców.
(bog)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej