Orlen rozwinie sieć franczyzową na Litwie

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Koncern paliwowy, który w 2006 r. przejął litewską rafinerię oraz sieć stacji benzynowych Ventus, dostosowuje ich wygląd do własnych standardów. Rebranding ma na celu rozpowszechnienie marki Orlenu na Litwie.

Przedstawiciele koncernu zapowiadają dalsze inwestycje u naszych wschodnich sąsiadów: budowę nowych stacji własnych oraz współpracę z partnerami na zasadzie franczyzy.

Strategia na lata 2007-2012 zakłada dynamiczny rozwój w zakresie sprzedaży detalicznej. W 2012 roku Orlen chce posiadać 1900 stacji w Polsce, 440 w Czechach, 230 w krajach bałtyckich i 750 w Niemczech.

(aw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €