Niebieski Słoń w natarciu

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Ostatnio do grona franczyzobiorców Niebieskiego Słonia przystąpili przedsiębiorcy z Rybnika, Wielunia i Wrocławia. Łącznie książki dla dzieci wydaje już 44 biorców licencji.

- W okresie przedświątecznym sprzedaż naszych książek rośnie od 400 do nawet 600 proc. - mówi Rafał Kwiatkowski, masterfranczyzobiorca Niebieskiego Słonia. - Wielu naszych biorców angażuje się wtedy w sprzedaż produktów w placówkach oświatowych: w przedszkolach i szkołach, głównie są to prezenty na gwiazdkę - podkreśla.

Franczyzobiorcy wydawnictwa zajmują się składaniem i sprzedażą książek dla dzieci. Ich bohaterami są sami czytelnicy - dzieci wymienione z imienia i nazwiska. Koncept sprawdził się w Czechach, gdzie firma znana jest jako Modry Słoń.

Sieć obecnie poszukuje biorców licencji m.in. w Bytomiu, Dąbrowie Górniczej, Elblągu, Gdańsku, Gdyni, Gliwicach, Katowicach, Kaliszu, Opolu, Suwałkach, Słupsku, Koszalinie, Kołobrzegu, Pile, Płocku, Toruniu, Bydgoszczy, Tarnowie, Krakowie, Bielsku Białej, Wrocławiu, Sosnowcu, Wałbrzychu, Zabrzu i innych. Całkowity koszt inwestycji z materiałami do książek wynosi 3,3 tys. zł.

(mdk)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €