Divicom na New Connect, potem na GPW

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Divicom, właściciel sieci sklepów komputerowo-multimedialnych, w ciągu niespełna roku uruchomił 65 sklepów partnerskich. Miesięcznie spółka otwiera średnio sześć nowych placówek, zakłada również, że pod koniec 2007 roku będzie posiadać 100 punktów.

Z osiągnięciem zakładanej liczby sklepów i związanego z tym planowanego poziomu przychodów i zysku netto wiąże się nowa emisja akcji (planowana na 2008 rok). Jak zapewniają przedstawiciele spółki, Divicom posiada odpowiednią wysokość kapitału własnego, co umożliwia rozwój z zachowaniem dotychczasowej dynamiki. W przyszłym roku możliwe będzie złożenie wniosku o zmianę rynku notowań z New Connect na Giełdę Papierów Wartościowych.
(aw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €