Subway stawia na rozwój

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Subway to amerykańska sieć, która od kilku lat działa w Polsce. Jej specjalnością są kanapki, przede wszystkim z kurczakiem. Do tej pory pod szyldem Subway działało w Polsce sześć restauracji m.in. w Warszawie, Gdańsku, Krakowie, Lublinie. W najbliższym czasie powstanie kolejny lokal – we Wrocławiu. Firma zamierza dalej się rozwijać i wkrótce powstać ma kolejnych osiem lokali. Docelowo Subway chce mieć w Polsce ok. 200 restauracji. Przedstawiciele koncernu zdają sobie jednak sprawę, że budowa tak dużej sieci zajmie wiele lat.

Przedsiębiorca, który chciałaby otworzyć lokal pod szyldem Subway, musi mieć na inwestycję ok. 100 tys. euro. Powinien też osobiście zaangażować się w prowadzenie lokalu. Przyszły biorca może liczyć na dwutygodniowe szkolenie przygotowujące do prowadzenia restauracji.

Subway wymaga by nowe restauracje miały minimum 30 m2 i mieściły się w centrach handlowych lub przy głównych ulicach miast. Firma poszukuje partnerów, którzy otworzą lokale w miastach poniżej 100 tys. mieszkańców. Zamierza też poszukiwać lokalizacji na stacjach benzynowych przy powstających autostradach.

(bog)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €