La Pink za granicą
Sieć z biżuterią i galanterią dla kobiet La Pink uruchomiła drugi sklep w Rumunii. W planach ma również inne rynki zagraniczne.
Po niedawnym otwarciu sklepu w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku, La Pink uruchomił kolejny punkt, tym razem w Rumunii. To już drugi lokal tej sieci za granicą.
- Docelowo chcielibyśmy wejść jeszcze do Czech, na Słowację i Ukrainę - mówi Robert Kluf, kierownik ds. rozwoju rynku w La Pink.
W Rumunii sieć posiada dwa sklepy. W Polsce ma ich 13, z czego 7 prowadzonych jest na zasadzie franczyzy. Jak przyznał Robert Kluf, w ciągu pięciu lat sieć ma się rozwinąć w Polsce do ok. 100 sklepów.
Zainteresowani ofertą franczyzową La Pink powinni dysponować kwotą ok. 120 tys. zł. Sieć preferuje lokale o powierzchni ok. 50 m2. Po uruchomieniu sklepu franczyzobiorca otrzymuje procent od obrotu.
(mdk)
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży kosmetyki, biżuteria, upominki
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


