McDonald’s serwuje Espresso

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Dotychczas klienci restauracji McDonald's mogli wybierać między kawą czarną i białą. Wzbogacona o trzy nowe produkty oferta z linii kawowej ma uderzyć w konkurencję.

- Nasza oferta będzie bardzo konkurencyjna i bolesna dla sektora kawowego - mówi Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald's Polska. - Chcemy zacząć odgrywać bardzo ważną rolę wśród firm kawowych - podkreśla.

Z informacji przedstawionych przez McDonald's wynika, że polski rynek kawowy jest obliczany na 2-3 mld zł i gwałtownie rośnie. W Polsce sprzedaje się rocznie 2-3 kg kawy na osobę, podczas gdy nasi sąsiedzi sprzedają dwa, a czasem i trzy razy więcej.

- Sprzedajemy kilkadziesiąt tysięcy porcji kaw dziennie, dlatego chcemy zaistnieć w świecie kawy najwyższej klasy - twierdzi Krzysztof Kłapa.

Ceny w nowej ofercie kawowej w restauracjach McDonald's zawierają się w przedziale od 3 do 5,50 zł.

McDonald's posiada w Polsce 210 restauracji. 57 z nich jest prowadzonych na zasadzie franczyzy przez 38 franczyzobiorców.

(mdk)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €