Są chętni na Długie Rozmowy

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Posiadająca jedną jednostkę własną firma współpracuje z dziesięcioma partnerami – prowadzi też rozmowy z osobami zainteresowanymi współpracą z siecią.

W systemie partnerskim DRSA partner otrzymuje pakiet dokumentów składający się z umowy agencyjnej oraz podręcznika operacyjnego. Partnerzy, w ramach programu partnerskiego przechodzą kompleksowe szkolenie (produktowe, branżowe i systemowe), które w pełni przygotowuje ich do prowadzenia własnej działalności. Wynagrodzenie oparte jest o system prowizyjny.

- Nasz system partnerski umożliwia budowę swojego własnego biznesu telekomunikacyjnego - mówi Jacek Impert, członek zarządu DRSA i pomysłodawca konceptu.

DRSA zapewnia dodatkowo doradztwo w trakcie realizacji usług. Partnerzy otrzymują jednocześnie istotne wsparcie w działaniach operacyjnych i marketingowych. Do ich użytku oddany jest system bilingowy, który skraca czas oczekiwania aktywacji abonenta oraz ułatwia kontrolowanie poziomu ruchu abonentów i wysokości prowizji.

Firma nie wyklucza przejęć i fuzji. Planuje również debiut na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. W 2006 roku DRSA zanotowała przychody na poziomie 84 mln zł oraz wynik EBITDA w granicach 5 mln zł.

W podobny sposób w branży telekomunikacyjnej rozwija się spółka Optimo. Firma oferuje współpracę na zasadach partnerskich.
(aw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €