Bergson inwestuje w sieć

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Otwarcie dwóch punktów: w Warszawie i Rybniku to początek zaplanowanych przez firmę inwestycji na jesień. W ciągu najbliższych trzech miesięcy mają powstać jeszcze trzy sklepy: w Opolu, Gorzowie Wielkopolskim i Przemyślu. W związku z tym pod koniec roku firma ACM, wyłączny dystrybutor na Polskę odzieży turystycznej i sprzętu marki Bergson, posiadać będzie 28 sklepów.

– Chcemy być obecni w każdym mieście powyżej 100 tys. mieszkańców. W największych miastach będzie to więcej niż jeden sklep – zapowiada Grzegorz Tryba, prezes ACM. – Zgodnie z naszą strategią salony będą zlokalizowane w centrach handlowych lub centralnych, handlowych ulicach miast.

Do swoich sklepów ACM ma zamiar wprowadzić miejską i snowboardową odzież marki Hayford, skierowaną do młodszych konsumentów. Planowana jest również dystrybucja produktów firmy przez Internet.

(agaka)