Żółty Cesarz w natarciu

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Otwierany w Gdyni sklep Żółty Cesarz będzie drugim punktem franczyzowym sieci, która posiada również jeden sklep własny. Na jesieni liczba nowych jednostek franczyzowych może jednak bardzo szybko wzrosnąć.

- Obecnie jesteśmy już po rozmowach wstępnych z ok. 30 osobami zainteresowanymi otwarciem sklepów pod naszą marką - mówi Agnieszka Olędzka z Żółtego Cesarza. - Teraz te osoby są na etapie poszukiwań dobrych lokalizacji, od których zależy, czy sklepy zostaną uruchomione - zaznacza.

Żółty Cesarz powstał w 2004 roku, ale sieć franczyzową buduje dopiero od marca tego roku. W ofercie sklepów znajduje się żywność naturalna, bio-kosmetyki i publikacje o zdrowym żywieniu.

Zainteresowani prowadzeniem sklepu Żółty Cesarz muszą dysponować kwotą od 40 do 200 tys. zł, w zależności od wielkości jego powierzchni, ilości zakupionych towarów oraz lokalizacji. Sam lokal natomiast powinien mieć ok. 40-100 m2 i znajdować się w gęstej zabudowie miejskiej.

(mdk)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €