Luksus we franczyzie

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Francuską markę, która powstała w latach 50. i w ofercie ma luksusowe stroje dla mężczyzn, kobiet i dzieci, sprowadziła do Polski firma DCG będąca częścią grupy kapitałowej W. Kruk. Pierwszy sklep pod szyldem Cacharel otwarty został kilka dni temu w warszawskim centrum handlowym Klif.

- W planach mamy uruchomienie kolejnych sklepów w największych miastach w Polsce – informuje Kinga Miller, dyrektor marketingu firmy DCG. - W ciągu najbliższych pięciu lat chcemy otworzyć 11 salonów.

Na razie sieć salonów rozwijana będzie samodzielnie przez DCG, ale firma nie wyklucza że w przyszłości nowe sklepy powstawać będą na zasadach franczyzy.

(bog)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €