Vabbi rośnie za granicą

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

- Berlin to zdecydowanie pilotaż w Niemczech - mówi Mariusz Szeib, prezes firmy Semax. - Chcielibyśmy rozwinąć współpracę polsko-niemiecką, jednak to nasi nowi klienci zdecydują o tempie rozwoju i ilości otwieranych sklepów - dodaje.

Sklep w Berlinie to jednak nie koniec ekspansji na rynkach zagranicznych. Spółka jeszcze w tym roku zamierza otworzyć pierwszy sklep w Rydze na Łotwie, a na celowniku ma również rynek słowacki. W rozwoju sieci ma pomóc debiut na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Wejście na parkiet spółka planuje w 2009 roku.

Poznańska marka rozwija się również w Czechach i na Litwie. Sklep w Niemczech to 7. punkt zagraniczny Vabbi i 45. w całej sieci. Do firmy należą również marki odzieżowe Deep i Hot Oil.

Sklepy Vabbi oferują nową odzież oraz obuwie polskich i zagranicznych producentów, w cenach od 30 do 70 proc. niższych niż w sklepach firmowych. Towar pochodzi z końcówek serii lub z minionych sezonów.

Semax wraz z rozwojem Vabbi Factory Outlet realizuje równolegle koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu. Opiekuje się 38. ośrodkami wychowawczymi w Polsce, 4. na Litwie i 3. w Czechach. Każdy nowy sklep Vabbi oznacza zwiększenie tej liczby o kolejne domy dziecka.

Zainteresowani franczyzą Vabbi powinni dysponować kwotą 100-130 tys. zł. Sieć oferuje szkolenie personelu oraz wsparcie marketingowe i organizacyjne.

(mdk)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €