Bricomarche przyspiesza rozwój

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

42. sklep Bricomarche, usytuowany w Kutnie otworzy swe podwoje dla klientów w dniu 27 września. Otwarcie supermarketu w Tczewie zostało zaplanowane na październik, a w Giżycku na listopad. Każdy z marketów ma 1 400 m2 powierzchni sprzedaży i około 15 000 artykułów znajdujących się w czterech światach: majsterkowanie, dekoracja, materiały budowlane i ogród.

Polityka handlowa Muszkieterów przynosi dobre efekty. Muszkieterowie mogą pochwalić się prawie 40 proc. wzrostem obrotów w pierwszym półroczu 2007 roku w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku. W okresie od stycznia do czerwca Muszkieterowie zarobili ponad 192 mln zł, podczas gdy w roku ubiegłym ponad 140 mln zł.

Bricomarche to znak handlowy marketów dom i ogród, stworzony przez niezależnych handlowców we Francji w 1979 roku, w Polsce pierwszy sklep powstał w 2000 roku. Obroty sieci w minionym roku wyniosły prawie 2 mld euro.
(aw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €