LPP stawia na rynki zagraniczne

15 sklepów w Rosji i na Ukrainie, a także ekspansja w Rumunii i Bułgarii. To plany rozwoju sieci sprzedaży giełdowej spółki LPP.
Firma, która jest właścicielem marek Reserved i Cropp, zamierza aktywniej działać na rynkach wschodnich. Na Ukrainie i w Rosji chce mieć 30 sklepów, a połowę z tej liczby chce otworzyć do końca bieżącego roku. Później obie marki LPP mają pojawić się w Bułgarii i Rumunii. Obecnie spółka ma 279 punktów w Polsce, Rosji, Czechach, na Węgrzech, Ukrainie oraz w krajach bałtyckich.
Firma w pierwszym półroczu zanotowała przychody w wysokości 563 mln zł i zarobiła 50 mln zł.
(bog)See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...