Simple idzie na Zachód

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Należąca do grupy Gino Rossi spółka Simple Creative Products uruchomiła swój pierwszy salon za granicą. Sklep pod szyldem Simple otwarto w Kolonii.

- Otwarcie pierwszego zagranicznego salonu wymagało z naszej strony bardzo starannych przygotowań i dostosowań organizacyjnych. Obecnie jesteśmy przygotowani do przyspieszenia tempa rozwoju zagranicznego - mówi Paweł Kapłon, prezes zarządu spółki.

Sklep w Kolonii zaprojektowany został zgodnie ze standardami polskich salonów, a kolekcje dostępne w Niemczech będą analogiczne do kolekcji prezentowanych w Polsce.

- Salon Simple w Kolonii to dopiero początek. Mamy podpisane już dwie następne umowy, a negocjowanych jest kilka kolejnych – informuje Wojciech Fedorowicz, prezes niemieckiej spółki odpowiadającej za ekspansję na tym rynku marek z grupy Gino Rossi.

W listopadzie 2006 roku Simple Creative Products dołączyła do grupy kapitałowej Gino Rossi, zdecydowano się również na dalszy rozwój sieci sklepów własnych i franczyzowych, która liczy obecnie 34 punkty. W 2007 roku spółka otworzyła już 6 sklepów, a przed nią do końca roku kolejnych pięć otwarć.
(aw)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €