Array ( [article] => Array ( [pid] => 47659 [country] => pl [article_id] => 3550 [article_date] => 2007-08-20 [articletype_id] => 29 [article_title] => Kosmetyki naturalnie [article_intro] => - o prowadzeniu sklepu z kosmetykami naturalnymi i zapotrzebowaniu na tego rodzaju produkty, mówi Tomasz Czarski, właściciel Organique. [article_www] => 1 [add] => 0 [companytype_id] => 3 [img_photo_description] => Tomasz Czarski, właściciel Organique [secret] => scrtk6db0ac585be284118d9b26c7c876cc85 [fb_savedforms_id] => 0 [slug] => [learn_about] => [conclusions] => [figures_text] => [figures_number] => [active] => 1 [sector_name] => kosmetyki, biżuteria, upominki [book_id] => [book_type] => [article_title_url] => kosmetyki-naturalnie [article_title_striped] => Kosmetyki naturalnie [dir] => article [article_text_photo] =>

Czy w Polsce opłaca się otwierać sklep z kosmetykami naturalnymi?
Otwieranie sklepów o skończonym wizerunku, spełniających bardzo konkretną funkcję ma sens, ale żeby to zrobić dobrze, trzeba związać się z dobrym w sensie jakości i rzetelnym w relacjach dostawcą konceptu. My nieustannie poszerzamy ofertę, poszukujemy produktów naturalnych związanych z tradycyjną pielęgnacją ciała i organizmu. Chcemy w sposób nowy i atrakcyjny pokazywać ciekawe receptury pochodzące z całego świata, opierające się na wielowiekowej wiedzy. Stąd glinka Ghassoul, której jesteśmy wyłącznym dystrybutorem w Polsce, SAVON NOIR z Maroka – najbardziej naturalne mydło z oleju i wytłoczyn z czarnych oliwek, wody kwiatowe. Niedługo mamy zamiar wprowadzić kolejne produkty.

Skąd czerpią Państwo pomysły na nowe kosmetyki?
Czerpiemy z własnych doświadczeń i wiedzy pochodzącej z naszych podróży. Interesujemy się tym, co robią w krajach gdzie SPA, naturalna pielęgnacja ciała i aromaterapia to codzienność, a nie jedynie hasła reklamowe – jak Maroko, Tajlandia, Wietnam, itd.

Jakie produkty cieszą się największym zainteresowaniem klientów?
Coraz bardziej naturalne, bezpieczne dla klientów o nawet bardzo wrażliwej skórze, o ciekawych zapachach, łatwe w zastosowaniu i skuteczne, przy tym oczywiście ładnie zaprezentowane w ciekawych wnętrzach przez sprzedawców znających swoje produkty.

Jakie warunki musi spełnić potencjalny franczyzobiorca, aby przystąpić do sieci Organique?
Musi być silnie umotywowany, wierzyć w nasz koncept i produkty, a także chcieć samemu zaangażować się w projekt. Potencjalny biorca musi również dysponować lokalem i kapitałem niezbędnym do otwarcia sklepu. Jest to kwota od 40 do 70 tys. zł, w zależności od miejsca powstania i powierzchni pomieszczenia.

rozmawiała (agaka)

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner
[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 166 [author_pid] => 1078 [author_name] => Agnieszka Turska [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => [author_email] => [author_profile] =>

Absolwentka Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Filologia Polska ze specjalizacją filologia dla mediów. W redakcji miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i portalu Franchising.pl od marca 2006 r. Zajmuje się social mediami i projektowaniem graficznym. Prywatnie miłośniczka kotów, żeglowania, mazurskich ognisk, dobrej książki i muzyki.

[display_author] => 0 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => https://twitter.com/agakapl [linkedin_link] => https://www.linkedin.com/in/agakapl/ [author_photo] => Array ( [pid] => 205434 [itemserver_id] => 51038 [img_width] => 450 [img_height] => 600 [path] => d27/e75/agnieszka-turska.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => ) [author_name_url] => agnieszka-turska ) ) [link] => /artykul/3550/kosmetyki-naturalnie/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => pytanie tygodnia [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 0 [link] => 32 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => pytanie-tygodnia ) [images] => Array ( [question_of_week] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 81578 [country_item] => pl [description] => Tomasz Czarski, właściciel Organique [path] => eb3/6f4/pyt-tyg-organique-tomasz-czarski.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 100 [img_height] => 118 [itemserver_id] => 10737 ) ) ) [og_image] => eb3/6f4/pyt-tyg-organique-tomasz-czarski.jpg [article_date_formated] => 20.08.2007 [article_day] => Poniedziałek [article_img] => [article_alt] => ) [images] => Array ( ) [imagesCount] => 0 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => Adopt Parfums [id] => 2305 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 13 [link] => /franczyza/2305/adopt-parfums/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 209443 [country_item] => pl [description] => [path] => d97/4db/adopt-new-logo-quadri_1_.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 206 [itemserver_id] => 51821 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 209444 [country_item] => pl [description] => [path] => d43/6aa/43.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 51822 ) [1] => Array ( [pid] => 209445 [country_item] => pl [description] => [path] => d58/07c/44.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 51823 ) [2] => Array ( [pid] => 209446 [country_item] => pl [description] => [path] => 30e/6a5/30.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 51824 ) ) ) ) [1] => Array ( [name] => Aromas Artesanales [id] => 2315 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 18 [link] => /franczyza/2315/aromas-artesanales/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 211126 [country_item] => pl [description] => [path] => d25/2ad/projekt_bez_nazwy.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 317 [img_height] => 107 [itemserver_id] => 52221 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 211111 [country_item] => pl [description] => [path] => 89b/60b/1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52216 ) [1] => Array ( [pid] => 211109 [country_item] => pl [description] => [path] => b81/e9e/4.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52214 ) [2] => Array ( [pid] => 211110 [country_item] => pl [description] => [path] => 410/698/5.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52215 ) [3] => Array ( [pid] => 211108 [country_item] => pl [description] => [path] => 79e/034/3.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52213 ) [4] => Array ( [pid] => 211107 [country_item] => pl [description] => [path] => 3c5/9b6/2.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52212 ) ) ) ) [2] => Array ( [name] => Folkstar [id] => 2197 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 8 [link] => /franczyza/2197/folkstar/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 186671 [country_item] => pl [description] => [path] => 511/e89/logo_skr_t.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 386 [itemserver_id] => 46603 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 186637 [country_item] => pl [description] => [path] => 28a/a81/dsc_8638.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1068 [itemserver_id] => 46595 ) [1] => Array ( [pid] => 186639 [country_item] => pl [description] => [path] => c04/5e0/297a5780.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 46597 ) [2] => Array ( [pid] => 186638 [country_item] => pl [description] => [path] => 5da/815/_od_sklep1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 795 [img_height] => 795 [itemserver_id] => 46596 ) [3] => Array ( [pid] => 186635 [country_item] => pl [description] => [path] => e5d/b20/297a6392.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1280 [itemserver_id] => 46593 ) [4] => Array ( [pid] => 186636 [country_item] => pl [description] => [path] => b96/5a1/dsc_8572.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1068 [itemserver_id] => 46594 ) ) ) ) [3] => Array ( [name] => Yves Rocher [id] => 66 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 11 [link] => /franczyza/66/yves-rocher/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 214721 [country_item] => cz [description] => [path] => 6fd/2c1/yvesrocher_lg_corpo_2020_hposi_yr_bt_fr.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 139 [itemserver_id] => 16438 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 214717 [country_item] => cz [description] => [path] => 7d1/6b6/2.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 967 [img_height] => 598 [itemserver_id] => 16434 ) [1] => Array ( [pid] => 214716 [country_item] => cz [description] => [path] => 33f/6ea/1.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 880 [img_height] => 532 [itemserver_id] => 16433 ) [2] => Array ( [pid] => 214720 [country_item] => cz [description] => [path] => 897/162/p3.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 585 [img_height] => 375 [itemserver_id] => 16437 ) [3] => Array ( [pid] => 214881 [country_item] => cz [description] => [path] => 91a/1ea/yr2407_iw_75_discount_1038x1038.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 1038 [img_height] => 1038 [itemserver_id] => 16446 ) ) ) ) ) )

Kosmetyki naturalnie

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Czy w Polsce opłaca się otwierać sklep z kosmetykami naturalnymi?
Otwieranie sklepów o skończonym wizerunku, spełniających bardzo konkretną funkcję ma sens, ale żeby to zrobić dobrze, trzeba związać się z dobrym w sensie jakości i rzetelnym w relacjach dostawcą konceptu. My nieustannie poszerzamy ofertę, poszukujemy produktów naturalnych związanych z tradycyjną pielęgnacją ciała i organizmu. Chcemy w sposób nowy i atrakcyjny pokazywać ciekawe receptury pochodzące z całego świata, opierające się na wielowiekowej wiedzy. Stąd glinka Ghassoul, której jesteśmy wyłącznym dystrybutorem w Polsce, SAVON NOIR z Maroka – najbardziej naturalne mydło z oleju i wytłoczyn z czarnych oliwek, wody kwiatowe. Niedługo mamy zamiar wprowadzić kolejne produkty.

Skąd czerpią Państwo pomysły na nowe kosmetyki?
Czerpiemy z własnych doświadczeń i wiedzy pochodzącej z naszych podróży. Interesujemy się tym, co robią w krajach gdzie SPA, naturalna pielęgnacja ciała i aromaterapia to codzienność, a nie jedynie hasła reklamowe – jak Maroko, Tajlandia, Wietnam, itd.

Jakie produkty cieszą się największym zainteresowaniem klientów?
Coraz bardziej naturalne, bezpieczne dla klientów o nawet bardzo wrażliwej skórze, o ciekawych zapachach, łatwe w zastosowaniu i skuteczne, przy tym oczywiście ładnie zaprezentowane w ciekawych wnętrzach przez sprzedawców znających swoje produkty.

Jakie warunki musi spełnić potencjalny franczyzobiorca, aby przystąpić do sieci Organique?
Musi być silnie umotywowany, wierzyć w nasz koncept i produkty, a także chcieć samemu zaangażować się w projekt. Potencjalny biorca musi również dysponować lokalem i kapitałem niezbędnym do otwarcia sklepu. Jest to kwota od 40 do 70 tys. zł, w zależności od miejsca powstania i powierzchni pomieszczenia.

rozmawiała (agaka)

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €